" mozesz podazac za nami jezeli wierzysz w to co my... "

" mozesz podazac za nami jezeli wierzysz w to co my... "
->Arte<-

Thursday, March 22, 2007

Materiały filmowe... trenuj !

Witajcie. Wybaczcie mały zastój na blogu, który był spowodowany w moim wypadku uczelnią i nawałem zajęć ( w tym treningów :) ale koniec końców czas ruszyć naprzód. Obecnie mamy małe problemy techniczne aby zamieścić własne materiały treningowe, postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu odnośniki do filmów, które dla mnie i radka wniosły dużo dobrego w nasze treningi, czemu ? zobaczcie sami...
http://youtube.com/watch?v=UD2QNs4iIiM - poradnik jak ćwiczyć planche _V Good
http://www.dailymotion.com/carlos/video/x19epf_entrenamiento - ten link był zamieszczany na Overground - jak dla nas bardzo dobry materiał, pokazuje w jaki sposób, prostymi ćwiczeniami, można uzyskać dobre efekty.
http://youtube.com/watch?v=QMw3q3NjqRk
film z D.Bellem - bazujący na prostocie treningów w jego wykonaniu + ciekawa interpretacja ( wymagany angielski lub francuski ;p)
http://www.youtube.com/watch?v=X9EO0pQpzCo&NR - na koniec według mnie najlepszy film pewnego skośnookiego przyjaciela, który swoimi treningami posiadł niesamowite umiejętności. a jakie ? zobaczcie sami...

Niech te filmy zainspirują was różnorodnością technik, sposobów dzięki którym mozecie sie rozwijać. Tak jak nas. Pamiętajcie aby nie trzymać się zbytnio kolejności ćwiczeń, aby nie przyzwyczajać mięśni do tego samego wysiłku. Zmieniajcie kolejność lub rodzaje ćwiczeń co pare tyg. i zawsze dajcie z siebie wszystko :)
"Nie możesz oczekiwac czegoś nie dając nic w zamian"
peace.

13 comments:

Anonymous said...

No długo czekałem na kolejny wpis ;) Filmiki ciekawe. Kurcze czemu ja wcześniej tego filmu z Bellem nie widziłem;| Fajnie pokazał co robić gdy masz glebe :D Mam takie pytanie czy samo podciąganie na drążku pomoże w Muscle up?

Unknown said...

oczywiscie wyrabia idealnie miesnie i pierwsza faze plancha :) pozdro

Anonymous said...

A wy ile jesteście w stanie zrobić podciągnięć na drążku i ile mniej wiecej trzeba zrobić podciągnieć na drążku żeby wreszcie być w stanie zrobić planche?:) Bo ja gdy zaczynałem się podciągać to robiłem 3 podciagnięcia w serii, obecnie robię 15 a plancha jak nie mogłem tak nie mogę zrobić ;)

Anonymous said...

Oglnie to spoko stronka dobry pomysł z jej zalożeniem no i filmiki godne uwagi.

Unknown said...

na filmiku który jest zamieszczony masz kompleksowy zestaw cwiczen jakeie sa potrzebne do zrobienia plancha , jedynie pozostaje cwiczyc :) pozdro

Lukasz ~strzała said...

Gdy zaczynałem ćwiczyć podciągnięcia na drążku, podchwytem robiłem ok 5, a nachwytem chyba 3 :P. Teraz staram sie robić ok 12 kontrolowanych ppodciagnieć. (szybko w góre , drążek do klatki, powoli w dół) co seri zmieniając szerokość chwytu - od wąskiego do szerokiego. nieźle wchodzi :P

Anonymous said...

Pewnie na komenty w innych wpisach nie patrzycie to napisze tutaj chociaz za bardzo nie pasuje :P Mam taki problem z preckiem =/ Czesto mi sie zdarza ze jak skacze np. z barierki na barierke i mam lekkiego pietra albo musze przeskoczyć dużą odległość to ląduje pierw na prawą nogę a potem na lewą albo tylko na prawą nogę. No i nie wiem co z tym fantem zrobić =/ Sam już nie wiem od czego to zależy.. Jak byscie mogli to pomóżcie :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

To zależy tylko od Twojeje psychiki , boisz sie skakac na barierkach bo wiesz ze ryzyko upadku jest wieskze. Przez strach wystawiasz nieswiadomie i asekuracujnie jedna noge , dlatego radze pocwiczyc precki na barierkach o nieduzej odległosci , tak aby oswic sie z tym , przeszkody sa jak dzikie zwierzeta musisz je oswoić . pozdro
p.s. odpisujemy na każdy komentarz :)

Anonymous said...

mmm... dzięki :) dzisiaj byłem na treningu i mi się udało :]

Unknown said...

panowie. jak zwykle kawał dobrej roboty. tutka do planche'a wrzucam na .trenuj!. :)
swoja droga. zainspirowaliście mnie, więc zapraszam do siebie:
www.acteblog.go.pl
narazie to rozkręcam. ale dziś 2x Polski w szkole, więc pewnie stworzy się plan rozwoju czy coś :)
pozdrawiam.

Anonymous said...

Francuskiego nie znam, a z angielskiego najlepszy nie jestem. Moglby ktos napisac o czym mowi Belle? Z gory dzieki.

Unknown said...

Belle w tym filmie opowiada o swoich treningach , na samym poczatku mówi ze najlepsze buty to sa jego własne stopu , nastepnie przedstawia jak powino sie zachowywac podczas upadku . na samym koncu opisuje swój trening mówi miedzy inymi ze robi 1000 brzuszków dziennie , zima biega bez koszulki , i cwiczy z kamizelka z obcizeniem ok. 14 kilo + odwazniki na nogi i z takim ekwipunkiem wskakiwał 30 -40 razy na murek wysokosci 120 cm .pozdro