" mozesz podazac za nami jezeli wierzysz w to co my... "

" mozesz podazac za nami jezeli wierzysz w to co my... "
->Arte<-

Tuesday, May 8, 2007

Next step..

Witam wszystkich , prace nad filmem ida pełna para i mamy coraz to wiecje dobrego matreiału który mam nadzieje wkrótce zobaczycie , niebawem powienien ukazac sie trailer , a dzis chcielismy wam przedstawic kilka fotek które obrazuja to co dzialo sie podczas krecenia , fotki zostały zrobione w Łodzi , TYchach i Kaliszu .Pod koniec maja czeka nas również wyjazd do Czestochowy , gdzie przyjedziemy na zaproszenie tamtejszych traceurów . Mam nadzije ze przywieziemy z tamtąd kawał dobrego matreiału. Dalsze informacje o naszych wyjazdach wkrótce. pozdro dla prawdziwych

~link: http://picasaweb.google.pl/pawa.foto/ProjektFilmowy

13 comments:

Anonymous said...

Hehe Już się nie mogę doczekać ;) To my zapraszamy do Ostrowca Świętokrzyskiego :D

Anonymous said...

hehe ;D ja tez nie moge sie doczekac ;]
btw. gdzie te fotki ? ;D

Unknown said...

sero - przecież napisał "chcieliśmy wam przedstawić" :D widać nie wyszło ;)
nie no. mam nadzieję, że to przeoczenie :)

Lukasz ~strzała said...

fotky bedą, tylko musimy poczekać troche, radek ma je na kompie, ale musi zorganizowac jakis album na necie, a na głowie ma maturke :)-cierpliwości~ powodzenia brachu ~!

Unknown said...

www.picasaweb.google.com - serdeeeecznie polecam :]

Anonymous said...

fajne te fotki ;]

Raziel said...

Miło słyszeć i widzieć, że PAWA nareszcie "pracuje". ;p

Unknown said...

i przydała się picasa :)

JA ;] said...

raziel: nie byłbym pewien... :/

Anonymous said...

No ładnie :) ciekawe kiedy film:) również nie mogę się doczekać :)

I tak jak kolega maju powiedział... :) Zapraszamy do Ostrowca ;)

Anonymous said...

Zapraszamy, zapraszamy :) Oczywiscie zapewnimy nocleg, wyzywienie itp :) Z tego co się orientuje to do Ostrowca Św. z Łodzi są 3 bezpośrednie autobusy ;) A jak nie to my kiedyś przyjedziemy ;)

stonka said...

Zobaczyłem filmik niedawno(..)
Zaczołem tez cwiczyc...
Chciał bym do was dołaczyc ;]
Pzdr. dla ekipy
Moje GG:6306827
Belka My Idol ;p

Anonymous said...

Wielkie dzięki za przyjazd do Czewy, teraz tutaj wszystko się zmieni (przynajmniej z mojej strony), mam nadzieje że jeszcze do nas wrócicie:):)
Do najbliższego
Pozdrawiam - Spider